Условия за пускане и спиране на парното
Според изискванията на нормативната уредба дружеството трябва да осигурява топлоподаване  към клиентите си в периода от 1 октомври до 30 април на съответната календарна година. За масово пускане трябва да бъдат изпълнени законовите изисквания – три последователни дни със средноденонощна температура по-ниска от +12°C и прогноза от НИМХ - БАН за трайно застудяване. За масово спиране също трябва да бъдат изпълнени законовите изисквания – три последователни дни със средноденонощна температура по-висока от +12°C и прогноза от НИМХ - БАН за трайно затопляне.


Индивидуално заявяване на пускане и спиране
При желание от страна на клиентите в етажната собственост, топлоподаването може да бъде пуснато или спряно преди масовото. За целта е необходимо етажната собственост да представи заявление и  протокол от решение от Общото събрание на етажната собственост в Клиентския център на ул. „Черна“ № 7 или на имейл адрес: signal_toplorz@overgas.bg

Детските градини, училищата, здравните заведения и други институции също могат да поискат включване или спиране на отоплението преди масовото топлоподаване, като за това е достатъчно директорът на съответното учреждение да изпрати писмено заявление.


Какво да направим преди старта на отоплителния сезон
Важно е клиентите да приключат всички ремонти по вътрешната отоплителна инсталация, а лицето, което е упълномощено за работа с абонатната станция, да запълни инсталацията. Отоплението няма да бъде включено в сградите, в които тази инсталация не е запълнена, защото в някое жилище ремонтът все още може да не е приключил.
Клиентите трябва да отворят на максимална степен вентилите на радиаторите си предварително, за да не се налагa допълнително обезвъздушаване на отоплителните тела след пускане на отоплението.
Обезвъздушаването се прави от определеното упълномощено лице за работа с абонатната станция в сградата.